صافّات

وَالصَّافَّاتِ صَفّاً (1) فَالزَّاجِرَاتِ زَجْراً (2) فَالتَّالِیَاتِ ذِکْراً (3)...

صافّات

وَالصَّافَّاتِ صَفّاً (1) فَالزَّاجِرَاتِ زَجْراً (2) فَالتَّالِیَاتِ ذِکْراً (3)...

آقا تو را گم کرده ام...

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ

ای ساربان آهسته ران            آرام جان گم کرده ام

آخر شده ماه حسین            من میزبان گم کرده ام

در میکده بودم ولی                بیرون شدم از غافلی

ای وای از این بی حاصلی       عمر جوان گم کرده ام

پایان رسد شام سیه                 آید حبیب من ز ره

 اما خدا حالم ببین                   من یار را گم کرده ام

ای وای از این غوغای دل         از دلبرم هستم خجل

وقت سفر ماندم به گل         من کاروان گم کرده ام

نعمت فراوان دادی ام            منت به سر بنهادی ام

اما ببین نامردی ام             صاحب زمان گم کرده ام

من عبد کوی عشقمو           من شاه را گم کرده ام

بنوشتم این نامه چنین          با خون دل ای مه جبین

اما ببین بخت مرا                 نامه رسان گم کرده ام

شرمنده ام اما بگم                   آقا تو را گم کرده ام

آقا تو را گم کرده ام


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۶
مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی